2010. június 23., szerda
Richard Burns Rally
Ha erre bővebben kíváncsiak vagytok, akkor lapozzatok vissza az időben, és találtok róla egy teljes, részletes leírást. Akkor is megemlítettem, hogy ez az egyetlen igazi rallyszimuláció ami igazán élethűnek mondható. Mikor teszteltem sokat bosszankodtam, hogy billentyűzetről egyszerűen képtelenség volt játszani. Akkor kotortam elő az ffb nélküli kormányomat, és már azzal is megváltás volt játszani. Ezt részletesen le is írtam akkor. Most is újra elővettem a kormány miatt, és ha szabad ezt mondani talán még nagyobb élményt nyújt a játék.. Pontosabban precízebb az irányítás, mivel érzed a kormányon, hogy mikor akar a kocsi rossz irányban elindulni, kicsúszni, mikor tör ki a hátulja stb. Olyan volt, mintha most játszottam volna először a játékkal, annyival többet mutatott az új kormánnyal. Könnyebb nem lett vele a játék, de viszont ha kicsúsztam, fejreálltam, akkor tudtam, hogy miért történt, meg tudtam magyarázni a dolgot és nem volt az a sokat ordított szövegem "hát de ez most miért?", mint előtte. Meglepő volt az a irányításbeli fejlődés, amit a játék mutatott billentyűzettel, sima kormánnyal, majd ffb-s kormánnyal. Mindenképpen érdemes kipróbálni ha tehetitek.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
F1 2013 teszt
A Codemasters sokak örömére 2010-ben feltámasztotta tetszhalott állapotából az F1 szériát, viszont azóta is kapnak hideget-meleget az aktu...
-
Összegyűjtöttem számotokra, az autószimulátorok történetét, játékról játékra. Ebben a cikkben tehát Te is tudomást szerezhetsz arról, hogya...
-
A brit Codemasters töretlenül sikeres Colin szériájáról ismert legjobban, de ők felelősek a Toca sorozatért is, melynek legújabb részét a je...
-
Az olasz Milestone fejlesztőcsapatnak ezúttal sem sikerült a nagy dobás: az autó- és motorverseny készítésben szerzett tapasztalataik (Scre...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése