Nagyon új, nagyon öteletes project a GT legends, amiben a 60-as évek FIAT-jaival, Lotus-aival, Chevrolet-eivel száguldozhatunk. Itt csak és kizárólag aszfalt versenyekről van szó, tudjátok olyan forma-1-es stílusban sok-sok kör ugyanazon a pályán. Egyik sarkalatos pontja lehet a játéknak, hogy megunod a monotonitást. Személy szerint én a forma-1-et sem nagyon csípem, mert csak azok az izgalmas és szórakoztató pontok benne amikor start van, előzés van meg amikor P.L. torkaszakadtából üvölt, hogy hova tűnt D.H. Amúgy a másik 56 körben semmi nem történik. Szóval féltem, hogy a GT legends is ebbe a hibába fullad bele, de aztán elkezdtem játszani és rájöttem, hogy ha a kormánykerék ezen oldaláról nézzük az eseményeket, akkor sokkal izgalmasabb a dolog. Már az is nagy teljesítmény, hogy az úton tartsuk a kocsit, tartsuk a pozíciónkat, hát még hogy előzgessünk.
A végzetes hibához, boruláshoz, kicsúszáshoz elég egy rossz mozdulat. Ebben a játékban különösen fontos még a gázadás is, mert ha tövig nyomod a gázt, akkor az erős motor miatt kipörögnek a kereket, és mivel ezek a régi kocsik többnyire hátsókerék-meghajtásúak, ezért szépen el is indul a hátulja kifelé. Figyelni kell, és ésszel játszani. Annyit még hozzátennék, hogy a GT Legends az eddigi legszebb szimulátor, olyan autómodelleket láthatunk benne, amit addig még soha. Ha belegondolunk, hogy ezek a 60-as évekbeli autók mennyire szépek voltak, akkor ez a játék ámulatba ejti majd a játékost. Többet erről a játékról nem szeretnék írni, mert nem sikerült a teljes játékhoz hozzájutnunk, ezért csak a demó alapján írtam ezt a rövid ismertetést.
em véletlen, hogy az autós szimulátor egy külön kategória a játékvilágban. Ezekben a játékokban semmi nem megy könnyen. Mindenért kőkeményen meg kell küzdeni, és ez szerintem egyáltalán nem baj, Aki könnyedebb szórakozásra vágyik az válassza a Colin Mcrae Rally-t és társait, abból is van elég, ebből is. Mindenkinek szíve joga, hogy mi mellett dönt, mi nyújt nagyobb szórakozást neki. Viszont a GT Legends, a RBR, és a CRC már komoly dolgok. Annyi könnyítés van mindegyikben, hogyha elszállsz 180-nál a kanyarban neki a kőkerítésnek, akkor nem halsz meg azonnal a székedben. Még szerencse. Nem azt mondom, hogy ezekben nincsenek hibák, ugyanis a valóságot elég nehéz leprogramozni, de mindenképpen halad a szimulációs vonal egy olyan világ felé, ahol a force feedbackes kormányod előtt ülsz a force feedbackes sportülésedben a virtuális sisak a fejeden van, a füleden 5.1es kisméretű fejhallgatóval megszűnik a valós világ körülötted és abba az autóba ülsz be amelyikbe kívánsz. Szerintem jól hangzik.
2010. január 24., vasárnap
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
F1 2013 teszt
A Codemasters sokak örömére 2010-ben feltámasztotta tetszhalott állapotából az F1 szériát, viszont azóta is kapnak hideget-meleget az aktu...
-
Összegyűjtöttem számotokra, az autószimulátorok történetét, játékról játékra. Ebben a cikkben tehát Te is tudomást szerezhetsz arról, hogya...
-
A brit Codemasters töretlenül sikeres Colin szériájáról ismert legjobban, de ők felelősek a Toca sorozatért is, melynek legújabb részét a je...
-
Az olasz Milestone fejlesztőcsapatnak ezúttal sem sikerült a nagy dobás: az autó- és motorverseny készítésben szerzett tapasztalataik (Scre...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése